You are viewing an old version of this page. View the current version.

Compare with Current View Page History

« Previous Version 31 Next »


TitleCreatorModified
AAA, AAD, AM darbuotojams: vidinis portalasJira AdministratorOct 29, 2022
Prekinių vienetų importasJira AdministratorOct 19, 2022
Verslo valdymo sistemos sąsaja su GPAIS (VVS)Jira AdministratorSep 22, 2022
PrisijungimasJira AdministratorAug 22, 2022
Duomenų teikėjų prisijungimasChemijos konsultacijosAug 12, 2022
Testinė GPAIS aplinkaJira AdministratorJul 01, 2022
Kokios yra importavimo nuorodos į GPAIS?Jira AdministratorJun 21, 2022
Prisijungimas nepavyksta: grįžtama į pradinį puslapįJira AdministratorFeb 02, 2022
RegistracijaJira AdministratorJul 26, 2021
Žurnalų įrašų importasJira AdministratorApr 28, 2021
Juridinio asmens atstovai GPAIS: įgaliojimas?Jira AdministratorDec 01, 2020
Kodėl matau savo asmeninę paskyrą, nors turiu tik atstovauti įmonę?Jira AdministratorMay 27, 2020
Kur galiu rasti importo rezultatus?Jira AdministratorMay 26, 2020
Gaunama klaida: [line 1, col 1] tag name "irasuSarasas" is not allowed. Possible tag names are: <alyvosGaminys>,<apmokestinamasGaminys>,<baterija>,<elektronineIranga>,<prekinisVienetas>,<produktuSarasas>,<subjektas>,<transportoPriemone>Jira AdministratorMay 26, 2020
Ar galiu importuoti failus MS Excel (.xsl, .xslx) formatu?Jira AdministratorMay 26, 2020
Gaunama klaida "Veiksmas neatliktas"Jira AdministratorMay 26, 2020
Kaip pašalinti atstovą?Jira AdministratorMay 26, 2020
Kaip sugeneruoti VVS sąsajos slaptažodį REST importavimui?Jira AdministratorMay 26, 2020
AtstovaiJira AdministratorMay 26, 2020
Po importo gaunama klaida "Nerasta srauto registracija". Kur rasti srauto registracijos ID?Jira AdministratorMay 06, 2020

Teisės aktų sąrašas



Naudingos nuorodos:

Europos Komisijos informacija dėl atliekų valdymo (anglų k.)


Next, you might want to:

  • Create your first knowledge base article - Click "Create" and select a "How-to" or "Troubleshooting" article.
  • Customise the home page - Click "Edit" to get started. Include useful information like what users can expect to find in this knowledge base, frequently asked questions and links to other resources.








Frequently asked questions

  • Add links to popular how-to and troubleshooting articles.
  • Highlight important documentation.

Need more help?

  • Link to resources such as your service desk, questions & answers or a forum.
  • List contacts for getting additional help.

Other resources

  • Include links to relevant external sites and services.
  • Add other helpful information.




Recently updated articles

  • No labels